Philips Airfyer, love him :)

Philips AirfryerVolgens mij is het frietvet vervangen één van de vervelendste klussen in het huishouden. Een tijdje geleden zag ik het niet meer zitten om alweer die vette troep schoon te maken. Nu heeft dat vieze ding zijn laatste rustplaats in het containerpark gevonden. Goed voor onze gezondheid én voor mijn lijn.


Ik had al heel wat positieve verhalen over de Philips Airfryer gelezen en niet zo lang na die rit naar het containerpark stond hij op mijn aanrecht te blinken.


Ik heb hem nu al een aantal maanden en ik gebruik hem minstens één keer per week. 

Voordelen:

  • alle producten die in de oven klaargemaakt kunnen worden, smaken lekker in de Airfryer
  • de meeste etensmiddelen smaken puurder
  • er komt (bijna) geen vet aan te pas
  • je moet geen frietvet verversen
  • alle onderdelen kunnen na gebruik in de vaatwasser
  • geen vuil frietvet, geen ongezonde troep

Nadelen

  • als er geen oven-logo op de verpakking van het diepvriesproduct staat, kan je het niet in de Airfryer klaarmaken
  • het smaakt niet zoals gefrituurd
  • het klaarmaken duurt langer (frituren gaat sneller). Je moet rekenen op gemiddeld15 minuten per bakbeurt
  • het apparaat past niet in mijn kast

Voor prijzen en andere info kan je eens kijken op de website van bol.com. Je vindt hem hier: Philips Airfryer. Er wordt zelfs al een hippere versie verkocht:


Reacties

Populaire posts van deze blog

Duif met rode wijn in de snelkookpan

Gevulde patisson

Mug cake met ei, havermout en banaan